martes, 16 de marzo de 2021

Barricada y la guerra civil. Tierra de barrenaus 7x13

Barricada ha feito tantas cosas y tant buenas, que podríanos dedicar-les una temporada completa. Pero una d'as mas importants y curiosas, antimás de relativament desconoixidas, ye lo suyo disco La tierra está sorda. Publicau en 2009, l'album replegaba 18 cancions que charraban d'a guerra civil espanyola y de muitos d'os suyos sucesos, belún d'ells, ambientau en Aragón. Mario torna t'o programa pa charrar-nos d'iste disco y de totz ixos temas, forigando un poquet en las historias que recuentan.

Antes d'empecipiar con l'analisi d'o disco, adedico un ratet a aclarir un tema que me'n preguntoron por Twitter. Dende lo prencipio d'a temporada, recuerdo en lo texto d'a entradeta que la Lei d'o LAPAPYP sigue vichent. Isto puet sorprender a belún que creyeba que s'heba derogau, como se repite de cabo ta quan en retz socials. Manimenos ixa lei ye de tot vichent y lo que se modificó fue unatra lei que i feba mención. Lo nombre d'as luengas ye nomás un d'os problemas d'ixa Lei de no-luengas que no pareixe que se vaiga a vulcar en ista lechislatura.

La mosica, lochicament, será centrada de tot en Barricada. Tos recuerdo tamién que podetz ninviar dende fa semanas las vuestras "historias d'o puto treballo" pa fer un programa especial. Tiengas muita u poca vida laboral, regular que i hai bella historieta que quieras compartir con l'audiencia de TdBradio.

Aspero que tos faiga goyo iste programa, pero sobre tot aspero que tos anime a intresar-tos por la nuestra historia no tant aluenyada y, por desgracia, bien protagonista d'o present.

Programa #96


No hay comentarios: