martes, 10 de noviembre de 2020

Parola paroleta y educación rural con pasa. Tierra de barrenaus 7x04

Debant d'o problema perén con conseguir que la cachimalla charre aragonés, se fan iniciativas a-saber-las con mayor u menor fortuna. Una d'ixas primeras ye Parola paroleta, una serie de videos que s'han iu penchando en los zaguers meses y que proposan contenius pa las mas chiquetas de casa. Dovinallas, historietas y vocabularios son beluns d'os contenius que podremos trobar-ie. Iván y Dabi son los suyos autors y vienen t'o programa a contar-nos-lo.

En lo programa segundo d'a temporada teniemos un rico debat sobre la educación, en istos tiempos a on que la pasa ha feito mesmo mas dificil la fayena de profesoras, mayestras y educadoras en cheneral. Nos quedemos, por qüestions lochisticas, sin poder entrevistar Elena, profesora d'instituto en Utrillas. En iste programa nos traye la suya envista dende la experiencia de primer man fendo clase a ninas y ninos de todas las Cuencas Mineras. 

En la parte mosical, sentimos una canción d'un grupo que acaba d'editar lo suyo primer disco fa bell mes, a traviés d'un crowdfunding, y que vale muito la pena de conseguir en formato fisico por lo sobrebuen treballo que han feito. Tamién tendremos una "canción engarcholada", ubrindo la segunda categoría d'o calaixo de cancions, a on que tos proposaré temas que tiengan relación con la predor. 

Programa #87


No hay comentarios: