lunes, 25 de mayo de 2020

Viaches coronaviricos. Tierra de barrenaus 6x18

No quereba fer-lo y a la fin lo he feito. Iste nuevo Tierra de barrenaus radio se centra de tot en la covid 19 y la crisi sanitaria que ha provocau. Yera un tema que no quereba charrar-ne debiu a la saturación de noticias, pero que a la fin no m'he puesto adubir y he creyiu que podeba fer-se bella cosa intresants sobre lo tema. Como la vida coronavirica zaragozana me la sé porque la disfruto y/u pateixco, he entrevistau a quatre personas que aportarán la suya envista y experiencia dende atros puntos de l'estau.



Lo viache empecipia con Chorche, periodista que vive en Barcelona. Nos charrará d'o suyo treballo, d'as dificultatz d'a suya parella que ye embarazada y de cómo ha quedau la situación politica d'o proceso independentista que pareixe dispareixiu d'as noticias que no en fa tanto plenaba. Seguimos dimpués enta Segovia, un d'os puestos mas afectaus y que en lo momento de grabar yera encara en fase 0. Armando nos recuenta cómo s'ha viviu las visitas d'os turistas madrilenyos y la suya experiencia treballando en lo sector agroganader. La tercer aturada d'o viache la femos en Ondarroa, a on que Chuserra no recuenta la realidat en un territorio con a-saber-las peculiaridatz y que habió de deixar pa mas entabant unas eleccions autonomicas que pareixe que se celebrarán en bell mes. Acabamos lo viache en Aragón con Elena que, vivindo en Montalbán, nos da la suya envista sobre la convivencia en lo mundo rural, bien diferent a la que podamos tener en Zaragoza. De man d'ella, profesora de secundaria, conoixeremos tamién cómo s'ha habiu de buscar las manyas pa fer las clases on line.

Todas quatre experiencias creigo que aportan diferents envistas en un momento a on que, talment mas que de cutio, todas hemos de conoixer las realidatz d'otri pa poder entender-las y buscar solucions que funcionen pa todas.

Quasi tot lo programa se podió grabar en l'estudio de Radio Topo. Un puesto que nunca no me pensé que trobase tanto a faltar y dende a on que aspero poder recontar-tos muitas cosas mas y tornar con las entrevistas en persona antes con antes. Si tiens ideyas pa lo programa, si quiers proposar temas, textos, cancions u qualsequier atra cosa, no dubdes en contactar con yo. Emitir nos fará vencer!

Programa #77

No hay comentarios: