jueves, 2 de abril de 2020

Un lustro de TdBradio

Fa hue cinco anyos sonaba en Radio Topo, una vegada mas, Avui com ahir, la canción d'Obrint Pas que ubrió quantos programas de Fendo Orella. Lo feba en ixa ocasión pa presentar un nuevo programa en aragonés. Naixeba Tierra de barrenaus radio, la versión radiofonica d'iste blog a on que levo tantos anyos escribindo ya. Dengún, t'a part d'alavez, hese puesto barruntar que faría los cinco anyos con mas de setanta programas emitius y aguardando salir d'un confinamiento pa poder seguir con la fayena.

Lo programa pasó de mensual a quincenal, ha cambiau de diya d'emisión que me se yo quantas vegadas, a lo formato le he dau un ciento de vueltas, y las que le'n queda... Lo blog y lo programa de radio son bien reflexo de qui escribe, que ye bien disperso. Por los suyos micros han pasau a-saber-las personas y atros sers. Con belun he pasau momentos sobrebuens y belatro, sería feliz si no tornase a amaneixer nunca por la mía vida. Como en lo blog, he charrau d'historia, politica, frikadas, mosica, luengas, medio ambient... y nos hemos rediu pa tres u quatre reencarnacions.

La vida querió que s'encertase lo primer diya d'emisión, lo 2 d'abril de 2015, con l'aniversario d'a mía parella y yo. Tamién ha quiesto que iste 2020 ixe aniversario lo haigamos de celebrar en casa y que lo programa no vaiga a emitir-se. Pero veteme que no ye mal plan. Por la parte personal, por las nuestras circumstancias, probablement no hesenos puesto celebrar los 18 anyos que levamos chuntos. Por la parte radiofonica, encara que Tierra de barrenaus no s'emita, tien un sobrebuen sustituto que ye Tierra de varrenadas y que, antimás, tiengo la suerte de fer con Arale cada nueit. Una experiencia repolida.

Teneba pensadas bella cosa pa compartir con vusatras, las que me leyetz y las que me sentitz, istos cinco anyos. Ye una calendata especial y quereba quitar la radio, lo blog, los libros y tot lo que foi t'a carrera. No ye posible, ye cabolioso. Pero malas que pase tot isto, bella cosa s'organizará pa poder chuntar-me con todas las que cada diya me datz enerchias pa continar emitindo y escribindo. 

5 anyos de radio no serían posible sin vusatras. Gracias por ascuitar, gracias por compartir, gracias por luitar!

No hay comentarios: