lunes, 30 de septiembre de 2019

Cursos d'aragonés y Pilars. Tierra de barrenaus 6x02

En Zaragoza, en lo mes de setiembre, va tot a monico. Sí, ha empecipiau lo curso. Pero no, no ha empecipiau de verdat. Cal aguardar a Pilars. Tot ye "pa dimpués de fiestas". Las clases serias en totz los nivels educativos empecipian a metat d'octubre, las grans produccions, la fayena asociativa, lo curso politico...



Asinas que en iste cambio de mes toca charrar d'o futuro mas inmediato. Empecipiamos con los Cursos d'aragonés de l'Asociación Cultural Nogara, que iste anyo prencipiarán chusto dimpués d'os Pilars, una miqueta antes d'o que teneban costumbre. Mario y Paula nos acercarán toda la suya propuesta educativa dende l'anvista d'un mayestro y una alumna.

No cal que explique en iste blog lo important que ye la Fiesta Mayor de Zaragoza pa yo. En iste anyo, he quiesto que me recontasetz las vuestras ideyas pa fiestas, asinas que facié un clamamiento en forma d'o video que tiens penchau contino. Replegué las vuestras respuestas, una d'ellas en lo video que puetz veyer mas abaixo, y han quedau bellas quantas propuestas bien intresants y, sobre tot, maneras diferents de concarar istos diyas. 

Y como siempre, mas mosica, mas aragonés y mas loquerías. Aspero que tos faiga muito goyo y que continetz ninviando las vuestras opinions, propuestas y aportacions!





No hay comentarios: