miércoles, 14 de enero de 2009

Combocando...

En Palestina as cosas continan malamen. O pior ye que contina sin biyer-se que as cosas baigan a cambiar guaire. Pero entremistanto no podemos remanir callaus. Si no estando-ne as cosas ban como ban, qué no fería l'Estau d'Israel si no tartisenos? Asinas que iste Sabado cal que a manifestazión que ha combocau o Foro Palestina Libre siga a rebutir de chen. A manifestazión prenzipiará a las 18:00 en a Glorieta Sasera (AKA os cañons d'o Corte Inglés) y o manifiesto suyo lo pencho más abaixo. Tamién tos remero que podez ir leyendo as notizias en o binclo de Rebelión que bi ha en a columna d'a dreita u en http://www.antimilistaristas.org/.

O diya d'antis, o biernes a las 20 en o Zentro Zibico d'a Estazión d'o Norte, Caracol Zaragoza organiza un festibal de teyatro an que replegarán diners t'a promozión d'a salut en Oventic (Chiapas). Antimás de poder biyer as sobrebuenas actuazions ye a oportunidat de conoixer y colaborar con ista chen que, en zagueras, son fendo un buenizo treballo. Podez trobar info y binclos a los actors y actrizes a dentrada d'o 10 de chinero d'o blog d'o programa de radio La Enredadera.
Combocatoria d'a Manifestazión:


El Foro Palestina Libre de Zaragoza convoca a todas las organizaciones y ciudadanos que denunciamos el genocidio y holocausto del Estado Sionista de Israel contra el pueblo palestino, exigiendo porque es de justicia hacerlo:


* Que todos los estados adopten las medidas necesarias para impedir la venta o suministro a Israel de armas de todo tipo, así como asistencia o capacitación técnica para su fabricación o mantenimiento.

* La puesta a disposición del Tribunal Penal Internacional de los gobernantes y mandos militares israelíes para ser juzgados por crímenes de guerra y contra la humanidad.

* El bloqueo económico a Israel y el fin de sus acuerdos comerciales preferenciales con la UE y con el Estado español, y la ruptura de relaciones diplomáticas, culturales, académicas y deportivas con el estado sionista.

* La liberación sin condiciones de las 11.000 personas palestinas presas en cárceles israelíes.

* El derribo del Muro de la Vergüenza, declarado ilegal por la Corte Internacional de Justicia (julio de 2004) y que convierte el territorio palestino en una cárcel a cielo abierto.

* El derecho al retorno de los 7 millones de palestinos refugiados expulsados por Israel desde 1948 (nº242 y 338).

* El reconocimiento del derecho legal y legítimo de un pueblo a responder a la invasión y a la ocupación (nº3236 y 476).

La gravedad de los acontecimientos exigen que todos y todas salgamos a la calle con un solo grito y una sola voz contra el invasor y asesino que es Israel. El Foro Palestina Libre ha decidido que las únicas banderas sean palestinas por lo que os pedimos que ninguna organización de cualquier tipo lleve sus propias banderas ni símbolos que puedan distorsionar el sentido unitario de la manifestación.

EL PUEBLO UNIDO JAMÁS SERÁ VENCIDO. PALESTINA VENCERÁ

No hay comentarios: