martes, 13 de noviembre de 2007

Guarda si mola Lorwyn!

Lorwyn me fa goyo. Ye berdat que no ye a colezión más "teunica" de Magic, ni cal saber guaire ta chugar con istas nuebas cartas, pero como yo soi asinas de raro, pos que me fa goyo. Talmén contine estando una mica nino en iste chuego... As mecanicas de meter arrienda bichos denzima d'a mesa siempre m'han cuacau. Nomás cal dezir que me he fotiu meyo año chugando con un mazo de fongos y saprolins en estandar y bloque. Asinas que ixo de chugar trasgos no ye raro ta yo. En o zaguer torneu d'estandar que bi abió en Freakland quedé en un más que bueno (ta yo) cuarteno puesto asinas que no fería tan mal o mazo (encara que os pairings tamién fazión o suyo).


Debán de todas as creticas que ista colezión ye sufrindo de man d'os más saputos y biellos chugadors me he tornau en un firme esfensor de Lorwyn, más que más, dimpués de beyer Time Spiral que no me fazió guaire goyo. Y, antiparti, han quitau asabelas cartas buenas por un pre razonable. Fueras d'os peteniadors de planos, o mainate d'os "kinkis" y belatra carta más, a resta son prou baratas y pueden fer onra en muitos mazos, asinas que conto que ista será una d'as colezions que más cartas en merque. A unica pega que le beigo ye lo difizil que ye fer-te un mazo sin estar tribal, pero en a resta de puendas d'estandar, tamién s'han chugau güeito u diez mazos nomás y dengún ha dito cosa.


En zagueras, plego de leyer en Rebellion que istos de Wizards ferán ta nadals (boques!) un pac de elfos y trasgos con dos mazos precostruyius bien pinchos. Podez leyer a notizia punchando aqui. Asperemos que plegue belún t'Aragón porque pende en o pre ye más que prebable que'n merque uno.

No hay comentarios: