
Y tanimientres, Labordeta pretando l’unico botón en contra. O discurso d’ERC m’han dito que estió de puta mai. Y ixo ye tot. Un boto en contra, bel discurso pincho y Aragón estricallau.
En a mía opinión, un Estatuto nuebo no ye a soluzión t’os nuestros problemas, encara que ye de dar que aduya. Lo malo no ye lo que nos han feito, que tamién. Lo pior ye que, como diz o titol, nos pichan y dizen que plebe. Las trazas. Garra persona que tienga un ran normal de lectura comprensiba puede leyer l’estatuto, contimparar-lo con cualsiquier atro y dizir que ixo no ye una güeña. Garra persona que quiera una mica a ista Tierra de Barrenaus puede beyer tot o prozeso que remató ayer, pero prenzipió fa muito y dezir que en Aragón nos queda una miquirrina dinnidat. Nos la han sacada. Nos han borrau o pasau. No han esistiu os Decretos de Nueva Planta. Aragón nunca no ye estau independién, no se fazió o congreso de Caspe en o 36 y nian saliemos t’a carrera a desichir autonomía en a Transizión (u relebo?).
Y os culpables no son en Madrí. Ista begada no ye estau l’Estau español qui nos ha feito a tana. Son os d’aquí. Os nuestros mainates que, con tot y con ixo, tornarán a estar eslexius. Y los piors, como siempre, los d’o PAR. Simplamén porque els no deben obediencia a garra partiu estatal. Istos lo han feito porque sí. Y tornarán a estar eslexius…
No hay comentarios:
Publicar un comentario