viernes, 9 de marzo de 2007

Combocatorias t’aragonesofablans

Puestar que siga por l’asperanza creyada por l’academia, porque cada diya somos más u qui sabe, pero en zagueras bi ha ambute de combocatorias ta qui aimamos ista polida luenga. Ta prenzipiar, iste cabo de semana, Nogara organiza unatra mesa informatiba en a Plaza Espa?a o Sabado dende as 11:30. Y cuan digo unatra ye porque ya se’n fazió una. Podez leyer información sobre ixa mesa informatiba y lo que i pasó en cuasi toz os blogs que bi ha en aragonés (u fablogs como les dizen agora). Tamién bi ha un bideo penchau en Charrando TB que creigo que ya lo ha bisto más chen que l'arribada de l’ombre en a Luna (u lo bideo de Luis Aguilé).
Continaremos o biernes 16 a las 19:30 en a cambra Ambito Cultural de El Corte Inglés, con a presentación de Ucronía, o primer libro publicau por Nogara, escrito por Dabi Lahiguera, mayestro de tantos y tantos d’os que agora charramos aragonés y, por lo que he leyiu dica agora, un gran escritor.

A l’atro diya, o Sabado 17 a las 21:00 en a Sala Arrebato (C / Palafox, Zaragoza) bi abrá un conzierto de Ulut y Los Draps an que se benderá o primer CD de Ulut (qui cantan en aragonés).
Pos parixe que soplan buenos aires ta l’aragonés. Asperemos que ista autibidat contine…

No hay comentarios: