jueves, 23 de junio de 2022

Post-chorrada d'o tiempo

I hai un momento, entre que suena lo rebel y me devanto, a on que la mía capeza va dondiando por camins que buegan entre los suenios y la realidat. En ixos ratetz, igual como quan me deshoro, trobo muitas ideyas alunadas que dimpués acaban en los míos relatos u en iste blog. Hue yera un d'ixos días, a on que lo mas intresant m'ha pareixiu lo proceso de filada d'ixas ideyas. 

He empecipiau, qué me sé yo porqué, pensando en un termin pa nombrar a las personas que s'encargan de fer lo parte de l'orache en la televisión sin que bi hese marca de chenero. Ye decir, un chenerico pa los hombres y mujeres del tiempo (yera pensando en castellano). Y de camín se m'ha ocurriu gente del tiempo. A l'inte, ixa "chent d'o tiempo" ha deixau d'estar un presentador u presentadora de televisión y ha esdeveniu en bella mena de pueblo de sers fantasticos que tienen como encargo universal parar cuenta d'a continidat temporal. Me pienso que he minchau masa ficción de viaches temporals y interdimensionals. M'ha feito gracia lo doble significau de "tiempo" y de "chent" y la interpretación que se podeba fer d'ixa "chent d'o tiempo". Asinas que he empecipiau a pensar en escribir iste post. Dimpués d'un ratet redactando-lo en lo mio tozuel, he decidiu rematar-lo con un "... y aquí acaba iste post-chorrada".

Puet estar que m'haiga dispertau con la ment chugarrina u que las mías lecturas d'ahiere, uns relatos d'Octavia Butler, me afectoron mas que no me creyeba, pero ixe post-chorrada m'ha dau pa pensar un ratet mas antes de deixar lo leito. He decidiu cambiar las categorías y que post pasase de sustantivo a prefixo y chorrada d'adchectivo a sustantivo. Asinas que de bote y boleyo se cambiaba lo chenero y, sobre tot, creyaba un concepto que me atrayeba prou. ¿Qué podeba estar una post-chorrada? ¿Una chorrada dillá d'a chorrada? ¿Cómo se puet ir dillá d'a chorrada? ¿Se i trobará, talment, la seriedat? ¿U simplament la chorrada será mas gran?

Lo rebel tornaba a sonar, la mía parella me mormostiaba que yera hora de sacar-me lo linzuelo, ixucar-me la babeta que m'esbaraba ent'a variella y marchar t'o treballo, y los mios chuegos con las parolas heban de quedar astí, sobre l'almada, aguardando a que a l'atra nueit i tornase y nuevos viaches mentals me portiasen ta ixe mundo absurdo y repoliu, que monta lo cerebro en ixos estaus entre lo suenio y la realidat.

No hay comentarios: