miércoles, 3 de noviembre de 2021

Krevi, Fetitxe y la patria. Tierra de barrenaus 8x04

Imachen d'a grabación de Patria
Foto: NoFres
Lo pasau 12 d'octubre, entre que en Zaragoza no celebrabanos las no-fiestas y en Madrit l'exercito feba lo suyo dia de l'argüello hetero dibuixando malament una republicana, se publicaba una nueva canción bien pincha y adequada pa lo momento que se viviba. Quatre voces, quatre luengas, quatre paises, quatre raperas que parlan cada ún d'a tierra suya. High Paw dende Galicia, Monsieur Le Crêpe dende Eukal Herria, Fetitxe13 dende Catalunya y Krevi Solenco dende Aragón unen lo suyo arte pa fer de conchunta iste tema.

En iste nuevo Tierra de barrenaus entrevistamos a Krevi y Fetitxe13 pa que nos recuenten cómo estió la grabación d'iste tema, de qué charra un poquet de cómo ye lo mundo d'a mosica en luengas minorizadas, tot y estando bien diferent la situación de gallego, euskera, catalán y aragonés, las quatre que i amaneixen.

Antimás, leyemos un articlo traduciu de Miquel Ramos, publicau en Público lo pasau 18 d'octubre a on que se repasan quantas sentencias basadas nomás en los testimonios d'a policía y que ignoran todas las prebas que se tienen en contra d'ixos testimonios. La evidencia d'a persecución que ye patindo movimientos socials y politicos con la complicidat a sobén d'a prensa. 

En la parte mosical, antiparte de, prou que sí, sentir ixe Patria quatrilingüe, ubrimos un nuevo calaixo de cancions, de tematica friki, a on que ficaremos un primer tema d'una banda referencia d'a mosica indie. Y de despedida, un tema de Nuei, de qui parlaremos en lo siguient programa de Tierra de barrenaus, ya que tienen disco nuevo.

No hay comentarios: