martes, 20 de julio de 2021

Especial XXII Premios d'a Mosica Aragonesa. Tierra de barrenaus 7x22

Cosas de pasas y calendarios, por segunda vegada en ista temporada de Tierra de barrenaus, l'equipo titular d'os Premios d'a Mosica Aragonesa nos tornamos a chuntar pa comentar una gala. Lo femos de veranet, con la gala encara recient y entre punchada y punchada de vacunas. Y, como de cutio, con toda la buena intención d'o mundo y prebando de que no bi haiga masa hate. Lo important, como siempre se diz en istos premios, ye que se charre d'a mosica aragonesa y ixo ye lo que hemos feito por mas de dos horas de programa. Unatra vegada que nos sale mas largo que la propia gala.

Ista edición, seguindo lo camín de l'anyo pasau, salió de Zaragoza. Si la XXI se feba en Uesca, ista vegada se chiroron ent'o sur y estió Alcanyiz la ciudat trigada pa acullir l'evento. L'auditorio Pui Pinós recibiba lo pasau 20 de chunyo toda la ripa de mosicas, artistas, criticas y chent de toda mena que i yeranos convidadas. Bell poco mas de dos horas dimpués, en salibanos. Beluna con premio, belatra sin, pero cuento que todas contentas por haber-nos retrobau, en bell caso, dimpués de muitismo tiempo.

En unatro anyo a on que yera imposible no charrar d'a pasa, la poca reivindicación que bi habió estió enfilada sobre tot a que las salas y los eventos tornen a funcionar antes con antes y con la mayor normalidat y seguridat posible. Ista edición contó con menos actuacions que atras vegadas, lo que trobemos a faltar a-saber-lo. Probablement, un d'os motivos estió la gran cantidat de premios entregaus y de patrocinadors de l'evento que heban de salir a fer bella parola. Nos quedan momentos bien pinchos y muitas mosicas que ascuitar dica la siguient edición.

No hay comentarios: