martes, 25 de mayo de 2021

Falcillas. Tierra de barrenaus 7x18

Con la primavera plegan muitas cosas y la mayoría bien buenas. En lo caso mío lo solo conflicto que tiengo con iste tiempo ye l'alerchia que me da bell día malo de cabo ta quan. Pero toda la resta, de bitibomba. Un d'ixos fenomenos primaverals ye la visita d'a-saber-los paixariquetz que pasan aquí lo verano y parte d'a primavera y l'agüerro. Tenemos a las volandrinas y los codalbetz dende fa semanas y, un poquet mas tarde, arriboron las protagonistas d'o programa de hue: las falcillas.

Torna ta Tierra de barrenaus Tamara Marzo Rins pa charrar d'iste muixón tant chicorrón que se fote, por cada anyo, un viache dende Sudafrica dica aquí. Un au con quantos records y una manera de vivir bien curiosa que a fe que tos percutirá firme. En Zaragoza podemos trobar-las bien facil y tamién en la resta d'Aragón a on que, antimás, tenemos belatra especie pareixida. 

En la parte mosical, pertoca ubrir lo calaixo d'a canción historica pa, de man d'un grupo valenciano conoixer un poquet d'a historia que tenemos en común con ells y con la resta de terrotorios d'a Corona aragonesa. Antimás, conoixeremos lo nuevo single d'una mosica que visitó Zaragoza por primer vegada en istos días y que nos deixó un sobrebuen concierto y la promesa de que tornará quan s'acabe la pasa.

No hay comentarios: