lunes, 26 de abril de 2021

De viache por la mosica aragonesa. Tierra de barrenaus 7x16

Se fa lo Día d'Aragón y torna lo nombre d'o país ta las nuestras bocas encara que no siga que por bell día. Ya he charrau qualques vegadas d'o mío refús a que lo 23 d'abril siga la nuestro día, pero tot lo que siga tornar los uellos ent'as nuestras realidatz, va bien en tiempos a on que nos miramos mas enta difuera. Una d'as conseqüencias de que ixas uelladas se miren t'alla ye que las nuestras mosicas pasan a sobén sin pena ni gloria por los nuestros scenarios, ixuplidando y fendo de menos una ripa de talento que tenemos en casa.

Lo programa de hue preba de fer un chiquet viache por la mosica aragonesa. Tos proposo quantas cancions de toda mena. D'antes mas y d'agora y d'estilos bien diferents. Punk, electronica, reggae, hardcore... tenemos la suerte de tener a-saber-la variedat en la nuestra tierra. Pa esleixir, n'i hai de tot. Asinas que a fe que en ista nueva hora larga de programa trobas bella pieza que te faiga goyo. 

Conoixer lo paisache mosical nuestro ye la sola manera de valurar-lo y, alavez, de refirmar ixos prochectos, conseguindo que tiengamos un futuro cultural y mosical. S'ha quedau difuera d'o programa un ciento de collas y personas que i cullirían, porque tenemos tiempos y recursos limitaus. Pero como Tierra de barrenaus no se cancela, queda programas de sobra pa seguir conoixendo y difundindo la nuestra mosica. Asinas que si tiens bella banda u quiers que se conoixca bella canción, contacta con yo a traviés de qualsequier ret y charramos pa que suene en lo programa.

No hay comentarios: