viernes, 28 de febrero de 2020

Entrevistas, eventos y novedatz de folletz y tintubres

Los folletz y la resta de protagonistas d'os míos relatos continan prenendo vida por cada diya que beluna de vusatras los leyetz, asinas que m'encanta haber d'escribir un post charrando sobre todas las novedatz que bi ha habiu en istos zaguers diyas arredol d'a mía actividat literaria y gracias a toda la chent que tos fa goyo las mías historietas. Aspero seguir ofrindo-tos ratetz entretenius, que d'ixo va la vida. 

Lo diya internacional d'a luenga materna arribó un anyo mas pleno d'actividatz. No teneba previsto fer-ne garra, pero s'encertó que chusto ixe diya m'entrevistoron en lo programa d'Aragón Radio El Tranvía Verde. En ista ocasión pa charrar de Tintubre, la replega d'os 31 relatos que publiqué adintro d'o reto Inktober iste pasau mes d'octubre. De nuevas, l'aragonés se podió ascuitar en la nuestra radio publica gracias a la fayena de Sara Lambán que mena un programa a on que podemos trobar contenius bien intresants. Contino tenetz la entrevista pa ascuitar-la y si no sintietz l'anterior que me facioron charrando de Parola de follet, podetz trobar-la clicando aquí.



Tanto Parola de follet como Tintubre se van vendendo bien. China-chana, pero terne pa lo que ye lo mercau d'a literatura en aragonés. En lo caso de Tintubre, acaba de convertir-se en la primer obra en aragonés publicada en formato libro electronico. Ya la puetz mercar en formato .mobi y .epub en la pachina de payhip. Si yes de papel, tamién lo puetz trobar en formato fisico en lo local de l'Asociación Cultural Nogara, de Zaragoza. Ixe ye tamién un d'os puntos a on que se vende Parola de follet, que ha tornau a ixamplar lo suyo ret en istos zaguers diyas. Dende fa bella semana, podetz trobar lo libro tamién en Teruel, en lo CSA A Ixena, a on que antimás fan toda mena d'actividatz bien intresants. Antimás, lo libro sigue vendendo-se en La Vía Láctea, l'Asociación de vecins d'a C / Doctor Palomar, 25 de Zaragoza y en Librería Papelería Macu, en Andorra

Encara falta bella semaneta, pero ya habríatz d'ir reservando en la vuestra achenda la calendata d'o 14 de marzo. Ixe diya seré en l'evento Me suenan tus letras que se celebrará por primer vegada en la ciudat de Zaragoza y a on que m'han convidau pa charrar d'as mías historietas y d'a literatura. L'evento tendrá lecturas poeticas y de relatos, un concuro, escritura en vivo y a-saber-las cosas mas que son organizando. Promete estar una tarde prou especial y antimás en un puesto tant repincho como ye La Bóveda.

Tanimientres, contino escribindo pa poder publicar antes con antes nuevas historias que aspero que tos continen fendo goyo y que tos disfrutetz tanto leyendo-las como yo escribindo-las. Tos convido, una vegada mas, a que me faigatz arribar las vuestras opinions, sucherencias y propuestas a traviés d'o correu, los comentarios aquí mesmo u qualsiquier d'os retz socials que foi servir.

No hay comentarios: