viernes, 23 de agosto de 2019

Tierra de barrenaus: Cinquena temporada

Dibuixo: XCAR
Iste anyo radiofonico ha caminau una mica a entrepuzons. Por qüestions lochisticas, asociativas y vitals, lo prochecto que levaba en lo tozuelo quan empecipié a planear la cinquena temporada d'o programa lo habié de modificar y adaptar-me. A la fin cuento que ha quedau un anyo prou digno. En tot caso, abaixo tenetz totz los programas d'a temporada pa chuzgar-los vusatras mesmas y opinar-ne.

I ha habiu quantos contenius que filan con atros anyos: los pilars, los premios d'a mosica aragonesa, lo cabo de temporada con l'especial temazos... Tamién programas monotematicos, que yera la ideya orichinal de TdBradio, como lo especial comics, lo de viaches de D'estrela a estrela u lo que adediqué a las Chornadas d'as luengas d'Aragón. Y pa rematar, atros con qualques temas y seccions.

Iste zaguer modelo será basicament lo que aplique en la nueva temporada, que vendrá con bell cambio. La ideya - ya veyeremos dimpués l'aplicación como será - ye fer seccions y entrevistas mas curtas. Lo programa, antimás, pasará a durar una hora en cuenta de dos, en la suya emisión radiofonica. Encara que pa las que lo sentitz por podcast lo d'a duración irá entre la hora y lo que me agane, como siempre. En tot caso, la periodicidat d'a seisena temporada se duplicará, pasando a estar quincenal, asinas que tendretz como minimo, la mesma dosi mensual de TdBradio.

Lo que sí que creigo que ha teniu ista temporada ye mas colaboracions y mas diversas que no atros anyos. S'ha puesto sentir a-saber-las voces. Como siempre, muitas menos de mullers que no m'hese feito goyo. Asinas que tos animo a participar, a ninviar-me totz los audios, textos, videos, preguntas y lo que queratz. Ya sabetz que podetz contactar con yo a traviés d'Instagram, Twitter, Facebook, Youtube u en lo correu tierradebarrenaus@gmail.com.

La temporada completa la puetz ascuitar en los vinclos que tiens abaixo, que te levan ta cada entrada d'o blog. Pero tamién puetz fer servir la plataforma de Podcasting Ivoox, u sentir-los dende la web de Radio Topo.

Como siempre, quiero agradeixer a toda la chent que hetz feito posible la temporada. Disculpatz sin m'en deixo garra: Mario G., Cherardo, Santi, Tamara, Juan Pablo, Rubén, Armando, Mario S., David, Diego, Chorche, Elena T., Fernando C., Fernando E., Chabier, Guillén, Mullers y Cordials, Aneta, Silvia, Isidro, Anchel, Inaciu, Dabi F., Dabi L., Serchio, Elena M., Carrachinas y Edu.

L'aragonés de sangre puerca no reblará y tos asperará un anyo mas a l'atro canto d'o dial y la pantalla dende metat de setiembre. Tanimientres, puetz repasar la cinquena temporada contino.

Nogara, O zaguer chilo 2, Krevi y Las Almunias. Tierra de barrenaus 5x01

Pilar 18 y los quantificadors en aragonés. Tierra de barrenaus 5x02

Viaches d'estrela a estrela. Tierra de barrenaus 5x03

Lo Sur resiste y la Republica catalana fa un anyo. Tierra de barrenaus 5x04

Tierra de barrenaus 5x05. Especial comics

Lo vedau de Penyaflor y la negación en aragonés. Tierra de barrenaus 5x06

La Corona d'Aragón y lo Diya Internacional d'a Luenga Materna. Tierra de barrenaus 5x07

XXVI Chornadas d'as luengas d'Aragón. Tierra de barrenaus 5x08

Premios d'a mosica aragonesa 2019. Tierra de barrenaus 5x09

Qué diz ixa mesacha? y Moncayo 900. Tierra de barrenaus 5x10

Libros y mosicas pa lo verano. Tierra de barrenaus 5x11

Temazos 5. Tierra de barrenaus 5x12

No hay comentarios: