martes, 9 de octubre de 2018

Nogara, O zaguer chilo 2, Krevi y Las Almunias. Tierra de barrenaus 5x01

Cinquena temporada! Unatro agüerro, torna Tierra de barrenaus radio y lo foi con muitas ganas de seguir fendo radio en aragonés, y de que vusatras lo ascuitetz. Empecipia lo curso y lo empecipiamos con muitas propuestas.



La primera, prou que sí, que la chent aprenda tot l'aragonés que pueda. Pa ixo, entrevisto a Mario, de l'Asociación Cultural Nogara, que nos presienta los cursos d'aragonés que i fan. Una asociación que, antimás d'amostrar las ferramientas basicas pa aprender la luenga, organiza toda mena d'actividatz pa poder fer-la servir de contino.

Entre ixas actividatz que organiza, i ye lo concierto previsto pa l'onze d'octubre en la Plaza Sant Bruno, a on que se presentará O zaguer chilo 2. Ye ista la segunda edición d'un prochecto que mira de que los grupos de mosica aragoneses tiengan mayor sensibilidat por lo nuestro patrimonio lingüistico, fendo una d'as suyas cancions en aragonés.  Cherardo nos charrará d'istas vinte nuevas collas con vinte nuevas cancions que amanixen en iste disco que torna a fer historia en lo panorama mosical aragonés. Si encara no has sentiu lo primer O zaguer chilo, recuerda que lo tiens en Youtube.

Una d'as personas que participó en lo primer "O zaguer chilo" ye Krevi solenco, rapero aragonés y aragonesofablant que i publicó "No ye que rap", tot un temazo. Agora presienta lo suyo nuevo disco "Varios años después", a on que se incluye unatra canción en aragonés "No cal". Como en la suya anterior visita t'o programa, antimás se marcó dos temas en directo.

Lo programa remata con Tamara, la nuestra educadora medioambiental, que a la fin i torna pa charrar-nos d'o Barranco d'As Almunias. Una propuesta pa visitar bien cerqueta de Zaragoza, con un paisache unico y un patrimonio medioambiental tant rico como poco valurau.

Lo programa estió promocionau con una videofatera, que tamién yera qualcosa que teneba una mica deixada y que aspero reprener con bella continidat.





No hay comentarios: