martes, 21 de septiembre de 2010

Remerando a Labordeta


Cuento que ya ye tot dito. En blogs, webs, prensa fisica y dichital, TV... tot lo mundo ha charrau d'a muerte de Jose Antonio Labordeta y poco en queda ya por decir. Como tantas atras, lo conoixié por a mosica suya, por ixas cantas que, de conchunta con as d'a La Ronda u Ixo Rai, prencipioron a fer-me tremolar en sentir-las. Con totz ixos himnos. Y no nomás o "canto a la libertad". Tamién i ye Somos, Aragón u, más que más, L'Albada, que bella vegada me fació plorar en remerar a la mía chirmana y a tantas atras companyeras que habioron de marchar d'o país nuestro.

Lo conoixié como politico tamién. Bellas vegadas d'alcuerdo con lo que feba y belatras no. Pero a unica persona que no s'entiboca ye la que no fa cosa. Si por bella cosa remeraremos a Labordeta será porque no dixó nunca de fer cosas. Muitas d'ellas muito bien. Escribir, cantar, treballar en politica y en TV y, más que más, emocionar-nos asoben.

Remero encara a suya colaboración en un concierto que organicemos un 20 d'aviento de fa bellas anyadas. Remero como le fació burro falso a un catén d'a SGAE que levaba toda a tardi prebando de que l'ascuitase belún. Remero a suya voz en Madrid, en rematando a manifestación contra o trasvase, todas cantando en chunto o Canto a la libertad. Lo remero fendo gambadas por o Paseu Independencia quan yo i treballaba. Siempre con bell periodico baixo lo brazo.

Deciba una muller, en salindo de l'homenache que se la fació o domingo en l'Aljafería, que garra politico hese estau tan visitau en morir como él. ¡En teneba de razón!

Jose Antonio Labordeta, una parti d'a historia d'Aragón, te remeraremos ta cutio.

No hay comentarios: