lunes, 8 de marzo de 2010

A Clau Roya y Purna

L'independentismo aragonés ye en un buen inte. Dos nuevos colectivos vienen a emplir-lo mesmo más, de conteniu y treballo, que ye lo que nos cal. O primer, A Clau Roya, fació a suya presentación o pasau diya 26 de febrer en a Casa de l'estudiant. A cambra se plenó de tot con más de sisanta personas, habendo-se de posar muitas por tierra u remanir quilladas. Por si bell una creyeba que no caleba un colectivo feminista independentista, a respuesta estió firme platera. Cal. Y muito. En a presentación estión acompanyadas por representants de colectivos parellanos d'Eukal Herria, Catalunya y Castiella que nos explicoron un poquet as suyas reyalidatz, trazas de luita, historia y asinas asinas. En o blog suyo podetz trobar-ie muita más información y bi tenetz tamién o vinclo a l'entrevista que les facioron en La Enredadera.

D'atra man, y como informa o blog de Puyalón, naix tamién -u talment renaix- un colectivo de chovens independentistas. Fruito d'a fusión entre Chobenalla Aragonesista y Astral fació a suya asambleya constituyent o pasau 20 de febrer y se diz Purna- A Chobenalla Reboluzionaria Independentista (por agora en G87(1)). En o mesmo comunicau d'o suyo naiximiento charran de UCA, SOA y BIC como os suyos referents, por si bi heba bella dubda, y fan un poquet d'historia de como s'ha plegau dica ixa asambleya constituyent. O comunicau promete muito.

Con istos dos nuevos colectivos l'independentismo aragonés tien dos garretas más, alazetals: as chovens y o feminismo. China chana, ixe rete social que tanto charrabanos fa anyadas se va construyindo. Norabuena a las dos nuevas organizacions y que vaiga muito bueno!
(1) Grafía d'o 87. (ta futuros articlos).

No hay comentarios: