miércoles, 12 de noviembre de 2008

D'Atenco ta Tosos

Cuantas luitas en cuantos puestos, por cosas tan diferens... Encara que a la fin gosan estar todas a mesma luita contra un mesmo enemigo, o capitalismo, con diferens caras.

Iste cabo de semana prenzipipan en Zaragoza unas chornadas sobre a luita zapatista, organizadas por Caracol Zaragoza. O primer acto será una borina en Vía Láctea iste biernes y mientres a semana benién se ferán charradas y una asambleya d’iste nuebo colectibo. O cartel lo tenez punchau alto y bi podez leyer o programa. Si querez saber-ne más en iste binclo de La Enredadera tamién bi ha más info.

Ta los que no conoxcaz guaire sobre ista luita tos recomiendo que tos informez. Fa bels años yo tampoco no’n sabeba guaire, pero grazias a Arale que me ba informando, he aprendiu muitismo sobre como se fa una reboluzión de berdat. Bi ha arrienda pachinas por internet, asinas que ye prou fazil informar-se-ne. Si tos estimaz más que tos lo espliquen en persona, a chen d’o caracol serán encantaus y podez ir ta l’asambleya que ferán o miercols 19 (beyer cartel).

Atra luita, en iste caso, más de casa, ye a que tien a chen d’a ribera uerbana contra os especuladors. En istos diyas de ExpoBorrainas, Gran Stafas, Arramons y mierdas d’ixas, o trabase d’a Uerba pasa silenzioso sin que se’n diga ni escriba guaire. L’Asociación Huerva Vivo tien un blog funzionando: http://huervavivo.wordpress.com an que ban penchando as notizias y combocatorias que ban fendo. Ista tardi, en o Zentro Cultural Laín Entralgo, a las 19:30 ferán una charrada an que esplicarán as razons suyas ta oposar-se a ista nueba formigonada. Asperemos que asinas baigan arroclando a chen en ista luita y que, a manifestazión combocada o 22 a las 10 en a Plaza d’a Ilesia de Tosos sía a rebutir de chen.

1 comentario:

Huerva Vivo dijo...

Tras el éxito en la charla de ayer en Zaragoza os invitamos a la próxima cita.
Tosos, realizaremos un paseo por las márgenes del huerva el próximo día 22 de noviembre. os esperamos a las 10 de ma mañana en Tosos, pza de la iglesia para desde alli marchar a la cola del pantano. Habrá música, y reivindicaciones
LLevarse bocata para almorzar.
Un abrazo