viernes, 4 de mayo de 2007

... y buenos tiempos t'os frikis

Fa ya muitos años que prenzipié a leyer comics de supereroes, más que más de Marvel. Iba a zinqueno u seiseno d'EGB y, de cabo cuan, en o bideoclub que yeran sozios mis pais, me pillaba bella zinta d'ixas que feban antismas de Spiderman, Capitán América y asinas asinas. A oportunidat de beyer a os personaches que más m'estimaba (encara que no bi ese garra zinta d'os X-Men) yera mayor que a pudor que feban ixas pobrichonas produzions endrezadas t'os ninos y que nian os ninos podebanos estomacar. Asinas, cuan crexié una mica, simplamen m'aconortaba con a serie de debuxos que fazión de X-Men. Tampoco no yera cosa guaire buena, pero a lo menos yera cualcosa.

Dende fa bels pocos años, han prenzipiau a aparixer nuebas zintas, nuebas ambiestas d'os supereroes. X-Men, Spiderman, O Castigador, Os 4 Fantasticos, Daredevil, Elektra, Hulk, V de Vendetta y asinas asinas con millor u pior suerte. Frikis de tot lo mundo beyemos con as nuestras babas esgotarziando como de bote y boleyo os nuestros personaches prenzipian a mober-se y como istorias d'as que sabebanos mesmo bellas charradas de corazón aparixen en a gran pantalla con umanos y nuebas bersions autualizadas a os tiempos d'agora.

Iste cabo de semana (isto lo prenzipié o Biernes pero lo soi rematando o Domingo) beyié a zaguera de Spiderman (la 3). No boi a charrar-ne guaire. Simplamen tien, con muito, o pior guión d'as tres y os millors efeutos espezials. Mientres yeranos asperando a que prenzipiase podiemos beyer os trailers de Os 4F con Silver Surfer y Transformers, que as dos prometen estar bien majas. Asperemos que ista nueba delera de Julibú por as zintas supereroicas no se remate nunca y continen fendo-ne nuebas sobre toda la resta de supereroes que mancan. Y a beyer cuan aparixen Birabolas Mental, Gambito y Apocalipsis en X-Men...

No hay comentarios: