lunes, 27 de enero de 2020

Comanchería y entretenimiento pa l'hibierno. Tierra de barrenaus 6x11

Los controls de Radio Topo sobreviven por agora a la frescor zaragozana que somos patindo los winter-haters en istas semanas. Aspero que los partidarios d'ista estación tos lo sigatz pasando de pistón arrebullaus en las vuestras mantetas. Pero entre que aguardamos a que lo buen orache arribe, Tierra de barrenaus no atura y tos traye nuevas propuestas pa estar-nos mas entretenidas en las nuestras casicas.



Empecipiamos con Comanchería, lo nuevo disco de Los Chikos del Maíz. Rubén torna t'o programa pa charrar-nos d'iste nuevo album, de toda la trachectoria d'a banda y d'o concierto que facioron fa bella semana en Zaragoza, adintro d'a chira de presentación que los levará por puestos arrienda. Un analís a on que conoixeremos muitas cosas sobre iste grupo y toda la patacada d'artistas que ha colaborau en lo nuevo treballo.

En la segunda parte, me permito recomendar-tos cinco cosetas a fer en istos diyas d'hibierno. Tos proposo una cinta, una serie, un libro, un comic y una exposición que m'han feito goyo y que talment tos ne faiga tamién a vusatras. I hai de tot, pero mas que mas, frikismo. 

En la parte mosical, la canción d'o programa vien una vegada mas de man d'una banda aragonesa. Una gran canción d'un gran disco editau iste 2019, con la colaboración d'una d'as millors cantaires d'o hardcore d'agora mesmo. Tamién tendretz una nueva Canción blasfema que fa parte d'a banda sonora d'una famosa cinta que tamién estió perseguida por qüestionar los dogmas relichiosos.

Tos recuerdo que si queretz proposar qualsiquier tema, mosica, sección u lo que siga, lo programa tien las puertas pataleras pa tot lo que, educadament, me faigatz arribar. Y, prou que sí, pa las vuestras opinions sobre lo programa. Aspero los vuestros mensaches, TdBelievers!

Programa #70

No hay comentarios: