sábado, 30 de noviembre de 2019

Lo punto follet (Microrrelato de Licer)

Los puntos. Fuesen como fuesen, los puntos siempre emprenyaban a Licer quan yera chiquet. Acababa una oración y ¡pum! un punto yera astí pa fer estorbo. Quereba seguir charrando. Quereba que las diferents unidatz de sentiu venisen a l’arreu. Sin entrepuces que li fesen aturar, que trencasen lo ritmo que quereba conseguir. Mesmo a las comas, las suyas primas mas tolerants, les teneba una mica de quimera. “Si no existisen, talment los puntos no se creyerían con tantos dreitos”, pensaba a sobén. 

Levaba varrenaus a los suyos profesors con tanto refús a los puntos dica un nonidi de Floreal, quan li’n dioron un de diferent. Que no yera por tierra. Que flotaba y se calaba entre las letras, sin fer-les estorbo, nomás cambiando bella miquirrina lo suyo soniu, y ubrindo-li nuevas posibilidatz foneticas. De mas gran acceptó, como totz los folletz, lo sistema de puntuación. Pero nunca no ixuplidó aquell suyo primer punto volau.

Iste microrrelato ye protagonizau por Licer, un d'os personaches d'o mio libro Parola de follet. Si quiers saber-ne mas clica aquí.

No hay comentarios: