martes, 5 de diciembre de 2017

Grudas, chopos capeceros y la despoblación. Tierra de barrenaus 4x03

Tierra de barrenaus se torna mas rural que no nunca en iste programa que fa lo tercer d'a temporada. Mas de dos horas dando mal en aragonés, como siempre, con convidadas de luxo, y con tres seccions bien intresants.
 
Empecipiamos con Arale, que torna t'o programa ta charrar d'atro animal menos polemico que lo lupo: la gruda. Istas aus tant sinyaleras son visitando lo nuestro país en istas calendatas, asinas que ye un momento sobrebueno ta conoixer-las bella mica mas y apreciar-las como cal.

En lo segundo bloque, quatro companyers nos comentan la suya experiencia en la Fiesta d'o chopo capecero celebrada en Allepuz y Exorcas en setiembre d'estianyo. Una chornada que une muitas disciplinas: naturaleza, oficios tradicionals, cultura popular, ... y, como no, con firme borina y lifara.

Ta rematar engueremos sección: la podrufierta. Con ixe nombre amprau d'a mitica Ziberrufierta, quiero que i cullan debatz sobre la realidat social, politica y cultural aragonesa. En ista primer edición lo tema esleixiu estió la despoblación, un d'os grans problemas d'o país, que estió analisau por quatre companyeras. Si queretz proposar bell tema ta siguients programas, u dar la vuestra alportación a las opinions d'a companyeras, podetz deixar-lo como comentario contino, u contactar-me por los retes.


Y como siempre, bella chorradeta mas, la millor mosica d'aqui y de dillá d'as mugas nuestras, y muitas ganas de fer mas facil vivir en aragonés

No hay comentarios: