domingo, 21 de diciembre de 2008

200 dignidaz. Lo millor d'a semana 003

Lo millor d’a semana estió o diya d’ayer. Un diya an que bels doszientos aragoneses chilemos bien fuerte que queremos tornar a estar un país libre. A lagor que ayer se sembró no tardará en creixer y en fer fruitos. Un diya que prenzipió con una manifestazión istorica ta l’independentismo aragonés y remató con un d’os millors conziertos que bi ha abiu en ista ziudat. Muitas grazias a os organizadors por aber feito posible iste diya. Un bideo de a mani lo podez trobar aquí y tamién a notizia en El Periódico de Aragón. Tanimientres CHA zelebra os asesinatos y as imbasions constituzionalmen y iste ye o ran suyo. Ta qui no lo sepa o personache de CHA que i amaneix ye o transfuga que bella bez en he charrau. Sin comentarios, que no le’n cal garra.

L’aragonés no dixa de fer notizias. A la fin tenemos o nuebo Espiello ta leyer-lo con articlos sobrebuenos, como siempre. D’a lei de luengas ya no sé que notizia penchar, que cada diya en tenemos bella cosa nueba. Que sí, que no, que sin PAR, que sin CHA, ... quemisió. Nusatros con lo nuestro que a no tener lei ya i somos bien feitos. Ye curiosos que sí que ba conquerindo espazios en a TB, encara que muitas begadas tienga un trato tan penible como en tien. Purnas ha penchau os bideos d’os más de binte minutos que l’adedicón en “a nuestra”.

- Aquí tenez un articlo sobre as politicas educatibas y d’igualdat que se fan en Bolibia. Caldría que empentasen tamién a conserbazión d’o quechua y atrás luengas d’astí, pero a endrezera cuento que ye bien buena.

- Os organizadors d’o Nafarroa Oinez estión o miercols en Zaragoza ta combidar-nos a la suya fiesta d’a luenga basca en Nabarra. A suya web ye:
www.nafarroaoinez.net
- Ta esbastar un poquet pencho tamién un par de binclos sobre Chuck Norris y os feitos d'a suya bida un d’os grans actors d’a historia d’o zine y dos bideos mosicals bien diferens. O primer, de La Troba Kung Fu, una colla catalana eredera de Dusminguet y con un directo buenizo de tot, como contrimostrón l’año pasau cuan estión en A Inmortal. O segundo o Duque, - o de berdat- cuan yera chobenón, en o bideo d’una d’as millors cantas d’a historia d’o rock. Y más frikis, que tot cal dizir-lo...








No hay comentarios: