- ¡Osma, moza, si que viens aventada! No te'n faigas que con isto se te pasa, que ye costo d'o bueno. Ista vegada me l'han traito millor. ¿Asinas que atra vegada a dar mal y a queixar-tos de tot?
- A queixar-nos d'as cosas que fa mal iste gubierno, que no'n son pocas. Si no nos queixasenos, viviríanos totz, tu incluyida, encara en la esclavitut.
- No te pases ¡que'n sotz d'exacheraus! A la fin las cosas cambean solas. Lo d'a esclavitut s'acabó porque no yera eficaz y lo que no funciona, antes u dimpués, acaba por petar.
- Tu peta ixe fumarret ya, que no quiero fer tarde. Tiene lo briquet.
- Antimás, ¿tu que sabes d'ixe tema, que ni has estudiau ni cosa? Astí cal fer lo que digan los tecnicos y los expertos, que ells sabrán?
- ¿Qué tecnicos y qué expertos? Los que nombran ells, ¿no? Ixos son totz uns mercenarios que dicen lo que les pagan pa decir y prou. Si les han encargau de fer ixa lei será porque tienen las mesmas ideyas.
- Pero saben d'o tema. Mas que no yo y mas que no tu. ¿Como puetz pretender tu saber mas que no ells?
- Una bruixula que sinyala t'o sur ye igual d'util que una que sinyala t'o norte: nomás has d'ir ent'o sentiu contrario. Asinas cal guiar-se bella vegada. Indo ent'o sentiu contrario d'o que diga l'enemigo. I hai un saputo que dició qualcosa asinas como que pa saber si yes en lo costau bueno nomás te cal mirar quí ye en l'atro. No sé como yera, pero una cosa pareixida. Sí que ye bueno lo costo, sí.
- Amigos, enemigos... que termins mas radicals.
- Talment, pero tu tamién sabes que i hai chent que ye fiemo, mierda pura. Y a on que son ixos, yo no quiero estar-ie.
- Lo que no ye mierda ye iste costo. ¡No le torno a pillar a lo d'a semana pasada! D'ixos mierdas, que tu dices, n'i hai a trompicuesco, y por totz los costaus.
- Y por ixo lo deber nuestro ye sacar-nos-los d'as organizacions. U lo menos no deixar-les ni mandar ni malmeter.
- Buena fayenada tenetz.
- Siente, Carla ¿dica qué hora ye la mani? Porque he d'ir a replegar a lo crío ta karate y cuento que tallaretz la carrera, como de cutio. ¿Que no tos podetz manifestar por atro cabo que no siga tant centrico? Que me sé yo, en un parque u por astí.
- ¿Pa que no nos veiga dengún? Ya nos invisibilizan prou los medios de comunicación como pa invisibilizar-nos nusatras tamién.
- Atra vegada con los medios de comunicación. Pues si no charran d'as vuestras reivindicacions será que no intresan. Que ells lo que quieren ye vender periodicos y anuncios, y si ixo fese puyar l'audiencia ya te digo yo que en charrarían. Lo que pasa ye que tos inventatz los problemas tu y los tuyos quatre amigos varrenaus como tu y fetz firme estrapalucio. A la mayoría tot isto nos la bufa y nos quedamos en casa u aquí en lo parque, tranquilos, con lo porrico bueno iste.
- Que los medios de comunicación, lo menos los que tu leyes, no son que interpresas que nomás buscan fer diners. Mesmo tu lo reconoixes. Alavez, ¿pa qué van a querer comunicar, u recontar la verdat, u gastar-se perras en que un periodista faiga un treballo serio que le levará días, semanas, meses u mas? Lo que quieren son titulars rapedos, fotos, polemicas y, sobre tot, no molestar a la chent que i mete la publicidat. No son medios de comunicáción, son pasquins publicitarios con noticias.
- Pues fetz-ne uno millor. Uno que recuente todas ixas cosas que pareixen tant grieus pero que dimpués se fan leis y aquí seguimos, igual como siempre, y con iste fumarret ya quasi acotolau.
- Mira-te, faré como lo gubierno y te deixaré la chusta pa tu, que he d'ixopar ya.
- Tira t'a mani a perder lo tiempo
- Lo que mas me hode ye que si a la fin ganamos, los beneficios tamién los disfrutarás tu, sin haber-te cantiau d'iste banco.
- Ala pues, Carla, ¡A ganar!
Eva y Carla ya nos acompanyoron en atro relato d'o Inktober 2021. Concretament en Esleixir.
No hay comentarios:
Publicar un comentario